8 Φεβ 2013

Ελεύθερα όνειρα


Θέλω απόψε να ξυπνήσω εκείνα τα τέρατα που φυλάσουν τις θύρες των ονείρων, να τα τσιγκλίσω για να μου ορμήξουν και ν’αφήσουν ελεύθερα τα όνειρα που πνίγονται στα βάθη αχόρταγων σπηλαίων. Να βγούν, να λευτερωθούν, να εξατμιστούν για να γεμίσει ο κόσμος όνειρα και αστέρια.

Μόνο άσε με εμένα.
Άσε να τα κυνηγώ μονάχος, να μη τα βρώ αμαχητί, να σεργιανήσω λίγο ακόμα, να ταλαιπωρηθώ στους εφιάλτες μου. Θέλω σαν τ’αντικρύσω να νιώσω λεύτερος κι εγώ και την αξία τους να παινέσω. Θέλω να ζήσω την ανυπομονησία της συνάντησης του πρώτου ονείρου, να μην έχω ραντεβού και να βρεθεί εμπρός μου άξαφνα, σαν αχτίδα στο σκοτάδι... 
Εκείνη ας τα βρεί. Σ’εκείνη να φτάσουν τα καλύτερα που υπάρχουν στο ξεχασμένο ονειρόκουτο. Ας το ανοίξει κάποιος να διαλέξει τ’ομορφότερο, να της το χαρίσει και να της πεί να ψάξει κι εμένα μέσα.
Κάπου κομπάρσος, θα τριγυρνώ...



Nosak - Random Things

2 σχόλια:

  1. Βολεύεσαι μονάχα στο ρόλο του κομπάρσου;
    Να μην συμβιβάζεσαι με λιγότερα αν θέλεις να πετύχεις στη "σκηνή"....
    Καλημέρα!

    Εδώ ο καιρός είναι φουρτουνιασμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν βολεύομαι ? Σαφώς και όχι και το διεκδικώ αυτό. Είναι όμως κάτι στιγμές, όταν λείπει ο άλλος, που γίνεσαι έρμαιο του ανέμου και σε παρασύρει όπου εκείνος θέλει, με αποτέλεσμα να σου φθάνει και το λίγο...
    Καλό σου ξημέρωμα

    Εδώ ο καιρός διαυγής με χαμηλή θερμοκρασία, όμως η παρέα δεν πτοήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή